Wizytówki – czy warto je mieć?
W dobie Internetu wielu z właścicieli firm zastanawia się nad sensem posiadania wizytówek. Czy wizytówki firmowe są nadal niezbędnym elementem w biznesie? Jak wizytówki reklamowe mogą pomóc mojej firmie? Czy jeśli prowadzę sprzedaż online, to wizytówki firmowe są mi potrzebne?
Profesjonalny odbiór
Firmy działające głównie w sektorze sprzedaży wysyłkowej, które na codzień nie mają okazji spotkania z klientem face to face często rezygnują z wizytówek dla swojej firmy. Jednak Prowadzenie firmy wysyłkowej często wiąże się również z poszukiwaniem przedstawicieli, nowych rozwiązań, producentów oraz sprzedawców. Często w najmniej oczekiwanej chwili dochodzi do spotkania między przedsiębiorcami, zazwyczaj dochodzi wtedy do wymiany wizytówek między nimi. W wypadku braku wizytówki często zapisujemy numer telefonu w książce adresowej swojego smartfona, pod mało mówiącą nazwą, która ginie w gąszczu przypadkowo zebranych kontaktów. Łatwo zapomnieć nazwiska czy nazwy firmy, nie wszystkie informacje kontaktowe znajdują się również online. Często przedstawiciele dużych firm posiadają swoje prywatne wizytówki które podają jedynie wybranym osobom, aby ograniczyć ilość niechcianych telefonów ze strony telemarketerów czy sprzedawców. Przez brak wizytówki często możemy zostać zapomniani. Wizytówki pomogą nam poszerzyć swoje kontakty.
Elegancja
Wizytówki to również doskonały sposób na eleganckie przekazanie swoich danych firmowych, np podczas transakcji przy wystawianiu faktury często dużo prościej spisać dane z estetycznej i czytelnej wizytówki, niż z ręcznie zapisanego skrawka papieru, nie wspominając o dyktowaniu ciągu cyfr numeru NIP czy skomplikowanych nazw.
Łatwiejsza komunikacja
Pomimo popularności rozwiązań cyfrowych w reklamie oraz prowadzeniu biznesu, wielu przedsiębiorców ceni sobie dbałość o materiały poligraficzne swojej firmy. Obecnie niemal każdy posiada chodźby minimalną wiedzę o tym jak posługiwać się internetem. Jednak nie dla każdego jest to komfortowe. Papierowe wizytówki Pomagają dotrzeć do klientów preferujących tradycyjne metody reklamy oraz osób starszych.
Dodatkowa pomoc przy reklamie drogą pantoflową
Większość przedsiębiorców zdaje sobie doskonale sprawę że polecenia klientów to jedna z najlepszych i najtańszych form reklamy. Zadowoleni klienci często polecają firmy swoim znajomym. Jednak w czasach gdy każdy z nas żyje szybko i intensywnie nie zawsze przywiązujemy uwagę do nazw firm z których korzystamy. Bo co w przypadku kiedy klientka salonu stylizacji paznokci chce polecić Twoje usługi znajomej ale nie pamięta nazwy ani tym bardziej adresu Twojego salonu, aby jej koleżanka mogła wyszukać nr telefonu w google… Nagle przypomina sobie o wrzuconej mimowolnie podczas wizyty do torebki wizytówce na której wypisane są wszystkie niezbędne dane. Dzięki zamówionej wizytówce zyskujesz nową klientkę!
Dlaczego Zamawianie Wizytówek w Small Branding
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu możemy zagwarantować doskonałą jakość naszych wizytówek. Trwały nadruk oraz wysokiej jakości papier o gramaturze 350g/m2 sprawią że na pewno będziesz zadowolony z wydruku wizytówek. Przykładamy wielką wagę do naszych projektów, każdy z nich jest przygotowany z największą starannością. Dodatkowo masz możlwiość zamówienia wszystkich materiałów w jednym stylu dzięki czemu Twoja firma zyska profesjonalny wygląd oraz spójną oprawę graficzną którą będą kojarzyć Twoi klienci.
Dla kogo wizytówki od Small Branding
Nasze materiały kierujemy głównie do branży beauty oraz branży kreatywnej, modowej, rękodzielników, artystów – czyli firm w których wygląd i oprawa graficzna firmy jest niezwykle ważny. Znajdziesz tutaj wizytówki dla kosmetyczek. Wizytówki dla Stylistek rzęs, Wizytówki dla salonów urody, Wizytówki dla salonów beauty, Wizytówki dla salonów Manicure, Wizytówki dla kosmetyczek, manicurzystek, stylistek, fryzjerek i fryzjerów.
Jak zamówić wizytówki?
Aby zamówić wizytówki w small branding wystarczy że wybierzesz interesujący Cię wzór, wybierzesz odpowiednią ilość oraz rodzaj wizytówek. Podasz nam dane do zamieszczenia i klikniesz dodaj do koszyka. Po dodaniu wszystkich materiałów przejdź do koszyka i podając wszystkie dane adresowe oraz dane do faktury opłać zamówienie i czekaj na swoją przesyłkę! Pamiętaj aby sprawdzić skrzynkę mailową ponieważ uzupełnione projekty wysyłamy do akceptacji tak aby wyeliminować ryzyko literówek lub błędów w Twoich danych kontaktowych.